Thursday, October 25, 2007

来自远方的祝福


虽然我们只能袖手旁观,但我们会替你们加油打气的哦!

加油!把最好的呈现出来!

6 comments:

Anonymous said...

我也要凑一脚……
大家加油!虽然我没有那三个隔着无尽的海洋,但要用12个小时来回,对我来说,也是远!所以,我一样也袖手旁观!哈哈……
精神上支持咯!

Anonymous said...

Wishes from Melbourne too...
hehe....
All the Best

Anonymous said...

喂,什么意识,我一个人豪闷啊.....哈哈....你们好努力读书啦!毕业后,回归大马佛教大学奉献,ok.....

Anonymous said...

me toooooo!Jia you and take care!!!hehe!

Maggie

✿// Vanissa ✿ said...

hahaha. we'll try our best !!
u guys must support much much arrr !!! :DD thanks yo !

Anonymous said...

everyone add oil add oil ba! we all must sokong each other..PXDD d best yo~ :D